Tweede team knokt zich naar winst in Oss
OSS – In de tweede ronde van de landelijke competitie is het tweede team van Schaakvereniging Sliedrecht ongeslagen gebleven. In het zonnige Oss werd het plaatselijke vlaggenschip na een spannende wedstrijd nipt verslagen met 3,5-4,5. De winnende teamleider – Kees van der Does – zag vooral de gebroeders Mensing uitstekend spelen aan de topborden. Aanvankelijk…
